Comarch CRM – system do obsługi serwisu

Kolejna propozycja z rodziny Comarch to absolutny must have działu handlowego, ale nie tylko! Comarch CRM umożliwia zarządzanie kontaktami z klientami, prowadzenie dziennika spotkań, ewidencję przeprowadzonych rozmów telefonicznych, a także swobodnego rozdzielania zadań wszystkim, pracownikom. Co więcej, Comarch ERP Optima CRM umożliwia również prowadzenie procesu windykacji i zapisywanie etapów jej przebiegu. CRM Optima to moduł, który nie tylko stanowi podstawę pracy wielu branże, ale umożliwia szybką analizę i weryfikację jej efektów!

Comarch Optima CRM – nowoczesny system do obsługi Klientów

Comarch ERP Optima CRM ma wpływ na kategoryzację i uporządkowanie wszystkich działań sprzedażowych i reklamowych w Twojej firmie i to niezależnie od charakteru branży i jej wielkości! Comarch CRM Optima Serwis zdecydowanie upraszcza prowadzenie ewidencji danych i ogranicza wszystkie czynności do jednego, prostego narzędzia! Dzięki aplikacji CRM od Comarch podmioty nadzorujące mają łatwy podgląd do procesu realizacji zadań przez podległych pracowników, a ci z kolei mogą łatwiej analizować wprowadzane przez siebie dane i oceniać efektywność pracy i stan realizacji przydzielonych zadań w danym: dniu, miesiącu, kwartale. Comarch ERP Optima CRM oszczędza czas, skraca drogę przepływu informacji w firmie i poprawia jakość relacji w zespole i na płaszczyźnie firma – Klient.

Comarch ERP Optima CRM
Comarch CRM to moduł, dzięki któremu możliwe jest:
  • prowadzenie i zapisywanie ewidencji kontaktów z klientami, a także możliwość wprowadzania własnych notatek na temat przebiegu rozmowy i ewentualnych ustaleń,
  • układanie harmonogramu zadań i zapisywanie wszystkich wykonywanych w ciągu dnia czynności,
  • okresowe, zautomatyzowane wystawianie kompletu faktur,
  • obsługiwanie firmowej skrzynki pocztowej,
  • profesjonalne przygotowywanie prezentacji handlowych, ofert handlowych i ich szeroko pojętą obsługę.

CRM Optima – możliwość rozbudowy modułu na CRM PLUS

W bardziej zaawansowanej wersji CRM PLUS możliwe staje się również prowadzenie windykacji, a także tworzenia i wykorzystywania ankiet. Jeśli chodzi o proces windykacji w CRM Optima PLUS, dzięki temu modułowi, możliwe staje się:

  • wysyłanie automatycznych powiadomień i upomnień,

  • zlecanie kontaktów lub zadań CRM do kontrahentów, którzy spóźniają się z płatnością,

  • tworzenie i wysyłka maili upominawczych,

  • blokowanie możliwości sprzedaży dłużnikom.

Moduł Comarch CRM PLUS pozwala również na zbieranie pomocnych do dalszych działań firmy opinii od dotychczasowych Klientów. Jest to możliwe dzięki generowaniu i rozsyłaniu ankiet (np. dotyczących zadowolenia z obsługi).

Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów

Moduł Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów to aplikacja, która ułatwia katalogowanie i zarządzanie wszystkimi dokumentami w firmie. To doskonały sposób na wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów, który stał się szczególnie ważny teraz – w okresie popularyzowania pracy zdalnej. CRM Optima Obieg Dokumentów umożliwia gromadzenie plików, takich jak np.: zdjęcia, pliki Word, Excel i inne, a także ich późniejsze, łatwe wyszukiwanie.

Comarch ERP Optima Serwis

Moduł Comarch Serwis to aplikacja, która powstała z myślą o wszystkich firmach, których działanie polega na świadczeniu usług i serwisowaniu. Moduł ten jest w pełni kompatybilny z Optima Magazyn, Optima Handel, a także z modułem Optima – program księgowy.

CRM dla serwisu pozwala na:

  • generowanie zleceń serwisowych i tworzenie dokumentów handlowo-magazynowych,

  • projektowanie zadań cyklicznych na podstawie odgórnie zaplanowanego wzorca,

  • możliwość prowadzenia przejrzystego kalendarza serwisowego.

Poza popularnym programem Optima CRM, warto również zwrócić uwagę na inne rozwiązania dla biznesu od Comarch, Do takich można zaliczyć np. program dla kadr Comarch HRM oraz moduły do raportów i analiz takie, jak wizualizacja danych. Z oferty skorzysta również księgowość, która może wykorzystać nowoczesny i wygodny program OCR, lub moduł Optima Kasa i Bank.

System-3 Sp. z o.o.

ul. Armii Krajowej 35/2

59-300 Lubin 

e-mail: biuro@system-3.com.pl

tel: 76 742 66 30