Informatyczna obsługa

Informatyczna obsługa firmy to coś więcej niż usuwanie awarii i naprawa komputerów, w swojej codziennej pracy dbamy o wszelkie aspekty informatyczne klienta. Nadzorujemy wszelkie niezbędne procesy w codziennej pracy, począwszy od prawidłowego działania komputerów, archiwizacji serwerów, stacji roboczych, prawidłowego działania systemów operacyjnych oraz wszelkich niezbędnych aktualizacji całej infrastruktury IT.

Rozwiązujemy wszelkie zadania postawione przez naszych Klientów począwszy od podstawowych np. naprawy komputerów, dobór odpowiedniej usługi internetowej, komputera do programu, serwera do obsługi sieci, przygotowaniem firmy do RODO, a kończąc na wdrożeniu niezbędnych elementów umożliwiających przejście certyfikacji ISO 27001 Bezpieczeństwa Informatycznego.

Każda umowa przygotowywana jest indywidualnie do potrzeb Klienta na podstawie rozmowy, analizy posiadanych komputerów, serwerów oraz naszego szesnastoletniego doświadczenia.

Między innymi wspieramy naszych klientów w codziennej pracy z programami:

  • Comarch ERP Optima
  • Insert Subiekt, Rewizor,
  • Streamsoft EWA, AGA, ALA
  • Reset2 R2 Płatnik
  • Graffiti ERP
  • ZUS Płatnik
  • oraz wiele innych

Korzyści

  • Umowa z firmą informatyczną to więcej niż zatrudnienie pojedynczego fachowca. Specjalista skierowany do współpracy z przedsiębiorstwem korzysta z całej wiedzy zgromadzonej w firmie doradczej, z firmowych baz danych oraz porad innych ekspertów.
  • Ilość wizyt oraz pakiet godzin ustalana jest indywidualnie według potrzeb klienta
  • Czas reakcji serwisu na wezwanie do 2h (90% przypadków)
  • Maksymalny czas usunięcia usterki wynosi od 24h do 48h ( w 95% usterka usuwana jest „od ręki!” )
  • Jeżeli usterka wymaga naprawy dłuższej niż 48h istnieje możliwość dostarczenia  Państwu komputera, sprzętu zastępczego do czasu usunięcia usterki. Dysponujemy bogatym zapleczem sprzętowym.
  • Nasi serwisanci oprócz bogatej wiedzy wyposażeni są w specjalistyczny sprzęt pomiarowy oraz testowy umożliwiający im maksymalnie szybko usunąć usterkę.
  • Dla klientów podpisujących umowę wykonujemy audyt legalności oprogramowania w atrakcyjnej cenie, 50% rabatu od aktualnego cennika.
  • Posiadamy własne laboratorium testowe na którym wykonujemy wstępne instalacje i konfiguracje różnego rodzaju oprogramowania co skraca czas wdrażani u klienta i zapobiega wszelkim niespodziankom występującym podczas instalacji bez wcześniejszego testowania.
  • Proponujemy zawieranie umowy serwisowej, która gwarantuje stały nadzór techniczny nad sprzętem komputerowym oraz zapewnia poczucie bezpieczeństwa w przypadku niespodziewanej awarii sprzętu.
  • Obniżenie kosztów związanych ze stworzeniem i utrzymaniem stanowisk pracy (wyposażenie w środki trwałe, ubezpieczenia zdrowotne i emerytalne pracowników, szkolenia, urlopy, chorobowe, itd.)